Serviceerklæring
Denne erklæringen har som formål at alle ansatte i Arbeidstilsynet skal vite hva de kan forvente av Seksjon for dokumentforvaltning (SDO). For at vi skal klare å nå servicenivået direktøren har satt, er vi avhengig av at alle følger opp ansvaret sitt i forhold til gjeldende rutiner for dokumentbehandling i etaten. Arkivarbeidet er regulert gjennom lover, forskrifter og internt regelverk. Se Retningslinje for arkivering og journalføring i Kvaliteket eller Elements sak 2022/16536.
SDO vil jobbe kontinuerlig med alle oppgaver og vil alltid etterstrebe å ha så lite etterslep som mulig. Hvis vi har etterslep utover servicenivået vi har satt vil det komme driftsmelding om det på intranett. Serviceerklæringen forutsetter normal bemanning ved SDO. Ved lavere bemanning enn normalt, og ved omorganiseringsprosesser eller i perioder med mye post må lengre servicetid påregnes. Det samme gjelder ved samlinger SDO deltar på, og når det er tilsynskampanjer i Arbeidstilsynet.
Serviceerklæring 21.11.2019 (intranet)
Laster...